{{ 'fb_in_app_browser_popup.desc' | translate }} {{ 'fb_in_app_browser_popup.copy_link' | translate }}

{{ 'in_app_browser_popup.desc' | translate }}

陳經理與神童威

紅極唔起 原地打滾KOL 純粹吹水 愉快攝影 如有雷同 實屬不幸

記得【訂閱】按鐘仔ICON、分享本片, CLS - Comment Like & Share

【YOUTUBE頻道】 : https://www.youtube.com/c/aRtBoArDOnline

【Artboard Store】http://www.artboard.hk

【Artboard-Facebook】https://www.facebook.com/artboardmarketing

🍊新年新春開播喇!

攝製隊遠征北潭涌同大家直播!實時同大家一齊跟威Sir學影銀河!一起數星星🌟、看這星🌟、挑那星!🌟一齊來吹水留言交流啦!

👳🏿數星星🌟、看這星🌟、挑那星🌟!

威Sir陳經理今晚與你一起數星星🌟、看這星🌟、挑那星🌟! 上星期冇開Live,神隱左去邊呢?熱愛攝影的我哋都冇停下來,都四出尋找好地邊方拍攝!今晚一齊來吹水留言交流啦!

室內影燈飾

天寒地凍放左工唔好周圍去喇,但留在屋企🏘又冇野做,不如開定香檳🍾️,拎起相機📷,一齊發掘下屋企可以拍攝的題材啦!無論相機📸定手機📱都可以一齊影一齊玩架!由威Sir親自示範架!

「🤬癲覆性攝影技巧」

2021年第一個星期都未過,今日就已經咁谷鬼氣🤬!今晚一於同威Sir講下「🤬癲覆性攝影技巧」睇下點樣反轉來影,睇下有幾癲🤣! 仲有回顧一下主教山嘅啟示!影友點用影像去保育呢?

夜景📷技巧

又星期四喇,冇街去就買好外賣🍱食飽飯坐定定入來睇LIVE喇!今晚我地會講下影夜景🌃要注意事項同埋分享下📷拍攝夜景的小技巧! 除此之外仲會講下「疫情下係屋企有咩好影」同埋👶🏻威sir話你知今個星期佢🌳🌴膠遊左去邊,千萬唔好錯過喇!仲有👨🏻‍💼陳經理散貨場會介紹有咩減價貨!

📷 一句惹怒攝影師的話🤬

威Sir同陳經理神隱左兩個星期冇開Live, 一定係威Sir太多學生要開班生意忙到冇時間開live! 現在二人限聚,唯有兩個傻佬開咪吹下水啦!今晚我地講下 「一句惹怒攝影師的話」各路行家歡迎俾料!一齊了解下攝影行業的死穴!🤣

📷構圖的法則📱

近期好多人講構圖,Facebook上仲惡攪左好多唔同相片、電影截圖來做分析。構圖有幾多種類?可以點影同埋注意d咩?我地今晚一齊搵埋威Sir研究一下,大家都可以send相俾我地拆降相片構圖的法則!

那些年.....我們一起把玩的器材

近月新機📷、新鏡、新飛機✈️不停推出,真係少啲定力就買血💉都唔掂!回頭看看自己的防潮箱,當年用了多少青春💦血汗換番來、曾經出生入死的器材,如今已在冷宮裡⚰️。今晚我就同威Sir一起懷緬那些年我們一起把玩的器材!

📷大機與小機📱

近期最多人期待都係iphone📱新手機,一邊罵貴但一邊課金💰排隊買,另一邊攝影攝錄器材📷方面又出左好新產品。咁多新野玩🤤真係賣腎都唔掂呀🤣 今集我地唔係介紹新產品,而係講下用手機影相有咩好玩,有咩好介紹!無論你係用手機影相定相機影相都唔好錯過喇!

威Sir幫你起機✈️✈️✈️

 🍂秋高氣爽🍁最好就係去郊外旅遊下⛰近期去郊外都見到好多人玩航拍機,相信好多朋友見到人放飛機咁爽到都心思思,想買番架來玩下!但係大哪哪幾千蚊飛上天🛩,係咪好驚會掉下來呢?今日搵來「起機高手🚀」威Sir,教我地起「機心法啦」! 記得準時起機喇!🛫

仲參加攝影比賽?!

在攝影屆中,大大小小的攝影比賽數之不盡,有國際性、有品牌專屬、有影會舉辦、甚至社會機構舉辦都有。總之人人都在攝影比賽,人人都話獎品豐富,究竟今時今日玩攝影比賽要注意啲咩呢?等我哋嚟同大家分享吓舉辦攝影比賽過程,以及評審時的見聞俾大家聽下啦!

🌕雙重曝光影月光!🌕

上星期中秋節冇開Live,中秋佳節當然去賞月玩燈籠啦🏮番到屋企碌Facebook睇到好多奇異事件,發現好多影友都發揮創意、大大的月亮、變化萬千的方向,真係嘆為觀止。今晚一於搵係天文攝影界有觀星神童之稱的威Sir來講下影月亮的要點和雙重曝光的技巧!

🌌📷夜影📸🌃

「寧靜的城市,卡嚓一聲快門聲凝固了城市精彩瞬間」 😛寫就緊係咁寫啦,現實係夜媽媽喺條街度影相,熱辣辣、成街廢氣🤭、夜影其實都一啲都唔容易,今晚我哋就同威Sir一齊傾,傾下夜晚影相要準備啲乜嘢!

🚷攝影結界🚷

 🌀結界🌐一個神秘奇幻、撲朔迷離的境界,你有冇預到過?想同我地勇闖結界?來吧,拿起相機一齊出發!

江湖血淚史:我在攝影雜誌的日子 📚

攝影雜誌你未睇過?伍Sir攝影獨白你實睇過! 兩者有咩關係?神童威與陳經理都年少時都曾經跟隨伍Sir學野,想知有咩爆?CLICK入來睇啦!

夜攝奇談

 七夕之夜,不見不散